Ласкаво просимо на сайт Комунального закладу "Харківська спеціальна школа № 12" Харківської обласної ради!

2023 рік

ГРУДЕНЬ

№_131_О_Про_перевірку_стану_навчально_виховної_роботи_у_10_му_класі

№_132_О_Про_перевірку_стану_навчально_виховної_роботи_у_4_му_класі

№_133_О_Про_перевірку_стану_навчально_виховної_роботи_у_12_му_класі

№_135_о_Про_внесення_змін_до_наказу_про_створення_атест_ком

№_136_о_Про_перенесення_атестаціїї_Стрімовській

№_137_о_Про_затвердження_рішення_педради

№_138_о_Про_результати_перевірки_стану_нвр_у_4_х_класах

№_139_о_стану_навчально_виховної_роботи_у_12_му_класі

№_140_о_Про_результати_перевірки_стану_навчально_виховної_роботи

№_141_о_Про_стан_виконавської_дисципліни_у_закладі_освіти_за_підсумками

№_142_о_про_підсумки_участі_у_олімпіадах_2023

ЛИСТОПАД

№_120_від_01_11_2023_посилення_протипожежного_та_техногенного_захисту

№_121_від_01_11_2023_комісія_контролю_температури

№_122_від_06_11_2023_педагогічна_практика

№_125_від_28_11_2023_Про_підготовку_і_проведення_новорічних_та_різдвяних

№_126_від_28_11_2023_Про_запобігання_всіх_видів_дитячого_травматизму

 

ЖОВТЕНЬ

№_108_ВІД_09_10_2023_Про_підготовку_до_педагогічної_ради_2023_2024

№_109_від_09_10_2023_педагогічна_практика

№_110_від_10_10_2023_про_призначення_відповідповідальної_особи_за

№_112_від_10_10_2023про_запобігання_всіх_видів_дитячого_травматизму

№_113від_20_10_2023_наказ_про_затвердження_плану_роботи_на_канікули

№_115_від_20_10_2023_Наказ_про_самооцінювання_2023_2024

№_116_від_20_10_23_проведення_внутрішнього_аудиту

№_117_від_20_10_2023_наказ_про_класно_узагальнюючий_контроль_5_кл

№_118_від_24_10_2023_Наказ_про_затвердження_рішення_педради

№_119_від_30_10_2023_педагогічна_практика

ВЕРЕСЕНЬ

№_100_від_05_09_2023_Про_затвердження_мережі_на_20232024_навчальний

№_103_ВІД_14_09_2023_Про_створ_атест_комісії_2023

№_107_ВІД_18_09_2023_Про_підготовку_та_проведення_Дня_захисника

СЕРПЕНЬ

№_80_від_26_07_2023_Про_готовність_закладу_до_роботи_у_2023_2024

№_81_від_07_08_2023_свято_першого_дзвоник

№_82_від_29_08_2023_ПРО_ЗАТВЕРДЖЕННЯ_НОРМ_СПИСАННЯ_пмм

№_83_ВІД_30_08_2023_Наказ_про_затвердження_рішення_педради_ВІД_30

№_84_від_30_08_2023_організація_роботи_бібліотеки

№_85_від_30_08_2023_про_організацію_роботи_дитячий_травматизм

№_86_від_30_08_2023_Про_проведення_інвентарізації_ТМЦ

№_87_від_30_08_2023_відповідальний_за_економію_електроенергії

№_88_від_30_08_2023_про_виконання_санітарно_гігієнічних_норм

№_90_від_31_08_2023_Про_структуру_та_організацію_методичної_роботи

№_91_від_31_08_2023Про_проведення_моніторингових_досліджень

№_92_від_31_08_2023_ПРО_ОРГАНІЗАЦІЮ_РОБОТИ_З_ОБДАРОВАНОЮ_МОЛОДДЮ

№_95_від_31_08_2023_затвердження_режиму_і_графіків_роботи

№_96_від_31_08_2023_призначення_відповідального_за_ПАТ

ЛИПЕНЬ

№ 71 від 11.07.2023 Про створення ППК

№_72_від_13_07_2023_Про_розподіл_обовязків

№_73_від_13_07_2023_Про_створення_тарифікаційної_комісії

№_74_від_17_07_2023_Про_проведення_педради

№_75_від_17_07_2023_Про_затвердження_плану_заходів_протидії_корупції

№_76_від_17_07_2023_Про_організацію_роботи_з_протипожежної_безпеки

№_77_від_17_07_2023_Про_затвердження_складу_комісії_з_трудових_спорів

№_78_від_17_07_2023_Про_розподіл_обовязків_між_адміністрацією

№_79_від_17_07_2023_Про_перевірку_ведення_шкільної_документації

№_80_від_26_07_2023_Про_готовність_закладу_до_роботи_у_2023_2024

ЧЕРВЕНЬ

№_47_від_01_06_2023_Про_стан_виховної_роботи_за_ІІ_семестр_2020

№_48_від_01_06_2023_Про_підсумки_профілактичної_роботи_з_питань

№_49_від_02_06_2023_наказ_про_випуск_12_го_класу

№ 50 від_02_06_2023_переведення_учнів

№_51_від_02_06_2023_Про_призначення_відповідального_за_теплове_господарство

№_52_від_02_06_2023_Про_організацію_медичного_огляду

№_53_від_02_06_2023_Про_створення_постійно_діючої_технічної_коміссії

№_54_від_02_06_2023_Про_виконання_освітніх_програм

№_55_від_02_06_2023_Про_підсумки_моніторингу_2022_2023

№_57_від_02_06_2023Наказ_про_затвердження_рішення_педради_від_02

№_58_від_02_06_2023_Про_затвердження_освітніх_програм_планів_роботи

№_59_від_09_06_2023_Про_затвердження_експертного_звіту_нове_будівництво

№_60_від_09_06_2023_Про_підсумки_роботи_з_профілактики_правопорушень

№_61_від_09_06_2023_Про_підготовку_теплового_господарства

№_62_від_09_06_2023_Про_призначення_відповідального_за_електрогосподарство

№_63_від_09_06_2023_Про_підсумки_роботи_щодо_звернення_громадян

№_64_від_09_06_2023_Про_стан_виконавської_дисципліни_у_закладі_освіти

№_65_від_09_06_2023_Про_розробку_проєктно_кошторисної_документації

№_66_від_09_06_2023_Про_організацію_роботи_щодо_виїзду_учнів_до

№_67_від_21_06_2023_Про_затвердження_експертного_звіту_капітальний

№_68_від_21_06_2023_Про_підсумки_роботи_бібліотеки_за_2022_2023

№_69_від_21_06_2023_Про_призначення_відповідальних_зо_ОП_,_БЖ_у

№_70_від_21_06_2023_Наказ_про_підсумки_МР_22_23_н_р

ТРАВЕНЬ

№_35_від_03_05_2023_про_отримання_ноутбуків

№_36_від_08_05_2023_про_затвердження_рішення_педради_від_08_05_2023

№_37_від_18_05_2023_від_попереднє_навантаження

№_38_від_19_05_2023_Про_організацію_Свята_Останнього_дзвоника

№_39_від_19_05_2023_Про_проведення_із_здобувачами_освіти_інструктажів

№_40_від_19_05_2023_Про_створення_комісії_щодо_заповнення_випускної

№_41_від_19_05_2023_Про_створення_комісії_щодо_перевірки_заповнення

№_42_від_19_05_2023_про_перевірку_обєктивності_виставлення_семестрових

№_43,_від_19_05_2023_про_розробку_освітніх_програм_та_навчальних

БЕРЕЗЕНЬ

№_22_від_01_03_2023_про_проведення_педради

№_23_від_20_03_2023_Про_створення_робочої_групи_з_планування_роботи

№_24_від_20_03_2023_Про_проведення_атестаційної_комісії

№_25_від_20_03_2023_Про_запобігання_всіх_видів_дитячого_травматизму

№_26_від_24_03_2023_Про_затвердження_рішення_педагогічної_ради

№_27_від_28_03_2023_Про_затвердження_рішення_педагогічної_ради

№_28_від28_03_2023_Про_проведення_тижня_охорони_праці

№_29_від_24_04_2023_Про_організацію_повторення_навчального_матеріалу

№_30_від_24_04_2023_Про_організоване_закінчення_2022-2023

№_31від_24_04_2023_Про призначення відповідального за роботу з питань працевлаштування випускників 10-х та 12-х класів 2022/2023 навчального року

№_32_від_28_04_2023_Про_підсумки_проведення_ДЦЗ_та_тижня_ОП

№_33_від_28_04_2023_Про_розробку_проєктно_кошторисної_документації

№_34_від_28_04_2023_Про_розробку_проєктно_кошторисної_документації

СІЧЕНЬ

№_1_від_02_01_2023_комісія_нагляд_споруди

№_2_від_02_01_2023_комісія_благодійна_допомога

№_3_від_02_01_2023_комісія_зі_списання_МЦ

№_4_від_02_01_2023_створення_комісії_з_визначення_ремонтних_робіт

№_5_від_02_01_2023_електронний_документообіг

№_6_від_02_01_2023_уповноважена_особа_для_прийняття_рішень_про_страхові

№_7_від_02_01_2023_відповідальний_за_електрогосподарство_та_пожежну

№_8_від_02_02_2023Про_результати_виконання_навчальних_планів_і_програм

№_9,_від_02_01_2023_про_підсумки_роботи_щодо_звернення_громадян

№_10_від_04_01_2023Про_про_перевірку_класних_журналів

№_11_від_04_01_2023_підсумки_роботи_з_цивільного_захисту_за_2022

№_12_від_05_01_2023_Затвердження_Положення_Війсковий_облік

№_13_від_23,_01_2023_про_підвищення_кваліфікації_педагогічних_працівників

№_14_від_23_01_2023_Про_організацію_творчих_звітів_та_проведення

№_15_від_23_01_2023_про_отримання_ноутбуків

№_16_від_23_01_2023_профілактика_правопорушень_І_семестр

№_18_від_01_02_2023_Про_підготовку_та_проведення_Шевченківських