9 січня у закладі освіти проведено чергове засідання педагогічної ради.
Тема. Формування ключових компетентностей здобувачів освіти в умовах нової української школи
Мета: підвищення професійної компетентності вчителя для впровадження основних положень Концепції Нової української школи; визначення перспективи роботи педагогічного колективу з формування в учнів ключових компетентностей
Форма проведення: тренінг
Обладнання: презентаційні матеріали , демонстраційні матеріали, відео матеріали, флепчарти.
Очікуваний результат: підвищення рівня інформованості вчителів щодо проблеми обговорення; мотивація педколективу до позицій високого рівня професійної майстерності; розвиток та зростання професійної компетентності кожного вчителя для реалізації основних положень Концепції Нової української школи.
Хід педради
Ключові компетентності й наскрізні вміння
створюють «канву», яка є основою для
успішної самореалізації учня – як
особистості, громадянина і фахівця.
Концепція Нової української школи
Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.
Концепція Нової української школи
Компетентність – динамічна комбінація знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність.
Концепція Нової української школи
Ключові компетентності – ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя.
Концепція Нової української школи
Спостереження, навчання та практика є основними складовими компетентностей. Доказом справжньої компетентності є кінцевий результат.
Л. Рон Хаббард «Дорога до щастя»
Шановні колеги, дозвольте розпочати педагогічну раду з теми
«Формування ключових компетентностей здобувачів освіти в умовах нової української школи».
Етапи проведення педради
I етап – інформаційний.
- Виступ заступника директора: пояснення мети та змісту, постановка завдань для творчих груп, визначення регламенту.
II етап – розподіл питань для роботи творчих груп.
- Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Спілкування іноземними мовами.
- Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Екологічна грамотність і здорове життя.
- Соціальна та громадянська компетентності. Загальнокультурна компетентність.
- Математична компетентність. Ініціативність і підприємливість.
- Уміння вчитися впродовж життя.
- Інформаційно-цифрова компетентність.
III етап – пошук рішення всередині кожної групи, створення «Кола ідей».
IV етап – презентації творчих груп.
V етап – аналіз та узагальнення.
VI етап – підсумковий, ухвалення колективного рішення.